شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

driving

ماه رمضان بزرگترین حسنی که داره اینه که آدما مهربونتر می شوند مثل همسری بنده که دیشب وسط اتوبان شلوغ زد کنار و طی یک اعتماد تاریخی ماشین رو داد دست من بهم میگه رانندگی خانمها خیلی خنده داره مثلا اگه یه خانمی توی لاین سرعت درحال حرکت باشه و بری پشت سرش نور بالا بدی یا یه بوق بزنی رنگش مثل گچ سفید میشه و به آنی میره لاین بغل!!!...اینو نشونه رانندگی بد می دونه! اینه که اگر کوچکترین اشتباهی کنم میگه زنونه رانندگی نکن

خلاصه بنده هم که کلی کیفوری شده بودم کل شرق به غرب رو یک نفس رفتم(از منزل پدرشوهراینا به منزل خودمون)...خداییش هم رانندگیم بدک نیست..

دیشب بعد سحری خوابیده بودیم که یه سوسک گنده اومد بالا سرم جیغ بنفشی کشیده و از جا جسته و لامپ رو روشن کردم بیچاره امیر(همسرم) گیج و منگ از خواب پرید و دمپایی برداشت و سوسک رو تبدیل به جنازه کرد!!! از اون موقع تا الان که ساعت ده صبحه چشم رو هم نذاشتم و اومدم وب گردی البته کارای ترجمه مقاله م هم که مونده بود رو دستمو تا حدی انجام دادم...

وای خوابم میاد


خرداد پر از حادثه

ما به خرداد پر از حادثه عادت داشتیم ولی نه تا این حد!!!!!!

روزهای خوبی بود...امید داریم به تداومش