شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

زندگی در گذر است

خبری نیست جز اینکه ماه محرمه و من دو روز در هفته میرم کلاس GIS بلکه به علم مرتبط با رشته تحصیلیم اضافه شه این کلاسیه که ما عینشو توی دوره ارشد داشتیم ولی حتی در حد ورود اطلاعات به نرم افزار هم چیزی بهمون یاد ندادن برعکس کلاس همسر اینا که این دوره رو داشتن و کلی مهندس شدن و من الان بعد فارغ التحصیلی مجبور شدم چهارصد تومن بدم و مقدماتی و پیشرفته شو بگذرونم...الانم دارم تمریناشو انجام می دم...

همسری گلم قند عسلم امروز روزه بود واسش سوپ و ماش پلو درست کردم...

سریالی هست به اسم "نوشدارو" گویا مرداد و شهریور پخش می شده ولی ما ندیده بودیم همسر اتفاقی یه قسمتشو دیده خوشش اومده(چه عجب از یه سریال خوشش اومد این بشر) الان کل قسمتاشو دانلود کرده هر شب یک قسمتشو می بینیم بد نیست کلا موضوع جالبی داره


آپلود عکس" title="اینجا">اینجا


سینما هم این روزها فیلم خاصی نداره که قابل دیدن باشه طی هشت ماه گذشته کلا سه بار با همسر رفتیم سینما "تهران 1500 ""گذشته" و "در بند" رو دیدیم و فقط به خاطر یکیش از رفتن به سینما پشیمون نشدیم...طبق سرچی که انجام دادم فیلم "به خاطر پونه" همش دعوا و مرافعه داره "پل چوبی" عشق مثلثیه "هیس دخترها فریاد نمی زنند" بسیار تراژیک و غمناکه اینا فیلمای شاخ این مدته و  هیچکدوم به مذاق منو همسر خوش نمیاد....یاد اون روزها بخیر که با دوستام رفتیم سینما "یک تکه نان" رو دیدیم و چقدر کیف کردیم کلا دوران رکود سینماست و الان یکساله که به جز "گذشته" فیلم قابل تاملی ندیدم...

خلاصه زندگی می گذره...

چی بپزم؟

ساعت 12/30 ظهره و من هنوز نمی دونم ناهار چی بپزززم ای خدا....


دیشب با همسر جونم رفتیم کلی خرید کردیم و با اینکه یخچال پره ولی موندم چیکار کنم...می خوام امروز غدای گوشتی نپزم


ماکارونی به فکرم رسیده که اونم چند روز پیش داشتیم...کوکو و کتلتم زیاد واسه ناهار باب میلم نیست...حالا یه فکری می کنم واسش...


دنبال دستور پخت قلیه ماهی اصیل جنوبم که یه بار درس کنم و خواهری و همسرشو دعوت کنم خودمم حسابی هوس کرردم


...تند و ترش به به


 اینم عکس غذای من درآوردی دیشب من و همسر که طعمش هیچ فرقی با پیتزا نداشت کلی حال کردیم دوتایی


اینجا