شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

دختر پورشه سوار

اونروزی که سر ظهر داشتیم با همسر می رفتیم خونه خواهری و سرکوچشون همهمه بود و صدای لااله الا الله و تشیع جنازه ی یه دختر جوون تصادف کرده به اسم پریوش که عکس هاشو مردم تکبیرگو حمل می کردن و واسش با تور مشکی ماشین عروس گل آرایی کرده بودن و چشمای من از ناراحتی و تعجب گرد شده بود اصلا فکر نمی کردم خبرش اینطوری داغ شه و رسانه ها رو بترکونه! طبق معمول شایعه بود که ملت رو به اوج جوگیری رسوند و باعث حمله به صفحات مجازیش شد! یکی نیست به یک سری از این موجودات خود برتر پندار از قول حافظ بگه:

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت/ که گناه دگران برتو نخواهند نوشت

من اگر خوبم و گر بد تو برو خود را باش/ هرکسی آن درَِود عاقبت کار که کشت


خواهری دوماهه نی نی تو دلشه و من از این بابت زیاد خوشحال نبودم چون هم بزرگترم هم زودتر ازدواج کردم و هم اینکه استرس هام بایت نیومدن نی نی بیشتر شد! ولی الان واقعا از خوشحالی خواهری خوشحالم و امیدوارم خدای مهربون من رو هم بیشتر از این منتظر نذاره..


هوای پاک اردیبهشتی باز هم تشریفشو آورد و من بوی خوش کتاب و نمایشگاه رو از الان احساس می کنم هرچند همسری اولتیماتوم داده که تا فلان کتابها رو از تو قفسه برنداری و نخونی از خرید کتاب جدید خبری نیست 


جاری جدید دخمل خوبیه و روحیاتش نسبت به اون دوتا جاری بیشتر به من نزدیکه هرچند از حرکات و رفتارش کودکی می باره طفلک...اوایل من و همسر با این ازدواج بدلیل سن کمش مخالف بودیم و بقیه هم همینطور البته به جز پدر و مادر شوهر اینا که خودشون انتخابش کرده بودن، از جلسه بله برون به بعد دیگه من اون حالت های ناراحتی و مخالفت رو از خودم دور کردم ولی جاریها و برادر شوهرها هنوز مخالفن و رفت و آمدشونو کم کردن و سرسنگینن و معتقدن عقد موقتشون نباید دائمی شه!..منم که دیدم این دخمله مظلوم واقع شده بیخیال مخالفت شدم و طرفشو گرفتم الان شدیدا به هم علاقه مند شدن و گناه دارن از هم جدا شن! 


قراره از اول تابستون با همسر بریم کلاس زبان آلمانی تا درصورتیکه شرایط بورس همسر واسه سال آینده اوکی شه به مشکل برنخوریم و تازه شش ماه هم از وقتمونو بذاریم و اونجا بریم کلاس، یه کم با نرم افزار شروع به یادگیری کردم به نظرم فوق العاده سخت تر از انگلیشه!


حرف زیاده و بهتره دیگه برم به قیمه م سر بزنم که رو گاز داره می قله!

بدرود