شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

بهمن پر رمز و راز

اینا ۳۵ ساله شدم..

همیشه تصور می کردم ۳۵ سالگی چه شکلیه! هیچ شکل خاصی نیست درست مثل ۲۵ سالگی فقط یه تفاوت داره از نظر من و اونم معنا هست...

معنای زندگی تغییر می کنه...می دونی دیگه باید به زندگی چجوری نگاه کنی چون فرصت ها مثل ابر در گذره و دیگه نباید اجازه بدی این ثروت عظیم به راحتی از چنگت فرار کنه...

تولد من و امیر هم به خوبی و خوشی گذشت با کیک و رستوران و کادو...

این روزا هردو به اهدافمون متمرکز شدیم و یه درصد بالایی از توجه مون رو دادیم به هدفها... اینکه از سطح معمولی بالاتر بریم مدارمون رو ارتقا بدیم تا بتونیم به رضایتمندی لذت های شناختی یعنی سطوح بالای هرم مازلو برسیم...

حرفام جدیده چون دارم تغییر می کنم و تغییر خواهم کرد.