شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

امروز یازدهم‌فروردینه

خیلی دوس داشتم دفتر خاطرات داشتم و به جای وبلاگ اونجا می نوشتم

قلم و کاغذ انرژی دارن و قدرتی بهم‌میدن که انگار هرچی از امید و آرزوهایم اونجا می نویسم جون می گیرن و به واقعیت تبدیل میشن.

به زودی دفتر هم آماده می کنم و هم اینجا و هم اونجا می نویسم.

هوا عالیه و سال پربارشی رو شروع کردیم...بعضی نقاط سیل اومد ولی با اینحال من خوشحالم از اینکه سرزمین خشکمون یه دل سیر آبیاری شد و سفره های زیرزمینی و دریاچه ها و تالاب ها و سدها پر شدن..

این مدت تعطیلات به عروسی رفتن و تولد و گردش در طبیعت و پیکنیک و مهمونی گذشت و کمی هم فیلم و مطالعه و تمرین خط...

سال ۹۷ برای من شروع یک تحول بود و ان شاءالله در سال جدید تحول واقعی رخ میده و حتما تغییراتی که مدنظرمه در ۳۵ سالگی اتفاق میفته..

۳۵ سال از خدا عمر گرفتم  زندگی  رو دوس دارم تغییر و تحول و به پیش رفتن رو می پرستم..

همیشه امید و هدف دارم و درکنار همسر و ریحانه عزیزم به اهدافم میرسم..

سلامتی

روابط فوق العاده

عشق و محبت

ثروت

پیشرفت


خدایا به امید تو