شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

معرفی

سلام 

"من وبلاگ نویس نیستم ولی وبلاگ نویسا رو دوس دارم"

"سمانه"متولد بهمن 63 هستم یکساله ازدواج کردم با همسرم توی دانشگاه آشنا شدم از 9 سالگی واسه دل خودم می نویسم...البته خیلی پراکنده الان دوساله که چیزی ننوشتم. یک نفر پیرفرزانه به من توصیه به نوشتن کرد بنده هم برای دوباره نوشتن دنیای مجازی رو انتخاب کردم...

این دومین وبلاگیه که می سازم اولی رو که ساختم روز دوم رمزشو فراموش کردم این شد که دچار یاس فلسفی شده و از یادداشت نویسی توی دنیای مجازی انصراف دادم..

اینجا هرچیزی ممکنه بنویسم خوبی وبلاگ اینه که هم نوعات واست همدلی می کنن ولی روی کاغذ خودتی و خودت و هیچکس نیست که جوابی واسه احساسات و افکارت داشته باشه...

به من گفتن تجزیه کننده خوبی هستی ولی نمی تونی تحلیل کنی پس دچار عصبیت  و افسردگی میشی..کمکم کنید بتونم تحلیل کنم اتفاقات دورو برمو...

دوستون دارم


نظرات 1 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://ingenue.blogfa.com/

مبارکه وبلاگت عزیزم
روزت هم مبارک
ایشالا خودم کمکت می کنم که یه تحلیل گر سیاسی بشی.
فقط زود زود بنویس
قالب وبتم خیلی خوشم اومد

سلام سارا جونم
تو به عنوان اولین کسی که تو وبلاگ من نظر میده تو حافظه بلند مدتم موندگار میشی
زدم کف قشنگه رو به افتخارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد