شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

سفر دو روزه

سلام

پنج شنبه صبح همسری چند ساعت زودتر مرخصی گرفت و منم زودتر چمدون بستم و با مترو خودم و رسوندم خونه برادر شوهر تا با اومدن همسری چهارتایی به اضافه نی نی شش ماهه برادر همسری دو روزی بریم شاهرود شهر زمان دانشجویی همسر اینا..قرار یه گردهمایی داشتن با دوستان اون دوره شون که اکثرا متاهل شده بودن و با خانمهاشون تشریف آورده بودن و بعضا بچه هاشون...خلاصه خیلی خوش گذشت جمع باحالی بود و کلی خندیدیم...مخصوصا یه دوست تپل شمالی و یه دوست شاهرودی داشتن که خود گنبد نمک بودن از بانمکی...خلاصه اینا خیلی از این شهر خاطره داشتن و ما رو گوشه گوشه شهر گردوندن و از هر جا یه خاطره داشتن که با آب و تاب واسمون تعریف می کردن و کلی افسوس اون دوره رو می خوردن شبش هم توی مهمانپذیر تا نصف شب خاطره تعریف می کردن این وسط چشای من داشت می رفت از خواب خلاصه عذرخواهی کردم و بدو رفتم خوابیدم همسری هم اومد...ما که رفتیم لالا بقیه هم تشریفشونو بردن...

جمعه بعداز ظهر هم باروبندیل جمع کردیم و برگشتیم...شب خونه پدرهمسر شام موندیم و برگشتیم خونه و خوابیدیم تا الان...همسری رفته سرکارش و من نشستم پای لپ تاپ..خدا رو شکر توی گردهمایی دو دست غذا کش رفتم و الان تو یخچاله وگرنه باید ناهار درست می کردم

آخ جون

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.parsianforum.com/forum.php

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد