شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

تولد خودم

می رسیم به بحث شیرین تولد خودم که امروزه و دیشب همسری گلم بنده رو سورپرایز کرد...کلا خیلی خوفه که ما هر دو بهمنی هستیم شروع زندگی مشترکمونم تو این ماه بود از طرفی کلی مناسبت و جشن و ولنتاین و اسپندارمزگان تو این ماه داریم از طرف دیگه کلی با هم تفاهمات داریم..هرچند هر از گاهی هم واسه خالی نبودن عریضه با هم قهر می کنیم!

من اصولا جشن تولد نمی گیرم و تا حالا هم نگرفتم.. دوست هام و مدتی که خوابگاه و دانشجو بودم اکثرا تولد می گرفتن و کادو و کیک و این حرفا ولی نمی دونم چرا من هیچ وقت اعتقادی بهش نداشتم فقط به دوستای صمیمی و خیلی نزدیکم کادو

می دادم و اونها هم متقابلا همینطور(ساده و صمیمی).

همسری عادت همیشگی تکرار غریبانه! روزهای تولدمو شکست و دیشب بهترین جشن تولد عمرمو تدارک دید نه بریز و بپاش اما متفاوت و از یک جنس دیگه و با خانواده م...


این کیک تولدم (اولین کیک تولدم)


اینم هدیه تولد از همسری گلم


امید که امسال که منو همسر وارد دهه سی زندگی میشیم قدم های برنداشته رو یکی یکی برداریم و به اهداف ترسیم شده مون برسیم...سخن کوتاه باید والسلاااام.....


در پایان تشکر ویژه از همه


نظرات 2 + ارسال نظر
asal پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

مبارک باشه عزیزم....امیدوارم امسال به یه عالمه آرزوی قشنگ برسی با اون کتونی های نازت

همچنین شما عزیزم...واااااای عسل جون عاشق کتونی هامم امروز باهاش رفتم استخر هرچند به استخر ربطی نداشت...خخخخ...راستی لینکت کردم اگه دوس داشتی منو بلینک

asal جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

شما رو که من خیلی وقت پیش لینک کرده ام

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد