شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

بوی بهار

این روزها هوا عالیه به نیمه های اسفند رسیدیم و بهار داره نزدیک میشه همسری تا سیزدهم عید مرخصی داره و گاهی می ریم بیرون قدم میزنیم...همه مشغول خونه تکونی و انجام کارهای عقب افتاده ان..

خواهری پریروز اسباب کشی داشت رفتیم کمک کردیم آخ که چقدر این بشر فعال شده قبل از ازدواجش تو خونه هیچ کاری نمی کرد مانیفستش هم این بود که تا تو و مامان هستید من چراااااا؟!!!! باید کلی غر می زدم و هوار میکشیدم سرش تا یه تکونی به خودش بده ولی حالااااااا واقعا دیدن داره مثه بولدزر فعالیت می کنه! طبقه پایینشون هم مادرشوهرش اینا تشریف دارن و این خودش عامل مهمی در انقلاب درونی خواهر شده 

اینا رو گفتم دلم براش سوخت بنده خدا! حالا کارامو انجام بدم یه سر بهش می زنم



نظرات 2 + ارسال نظر
asal یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

خواهرت مثل من بوده،هر چند من الان فعال شدم ولی نه در حد بلدوزر...یادش به خیر هتل هفت ستاره بود خونه بابا

واسه من سه ستاره بود واسه خواهر هفت هشت ستاره

asal چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد