شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

ای وای من!

پدر شوهر من خیلی جالبه...حدود شصت سالشه از همه ما تکنولوژیک تره....پروفایل فیسبوک داره...تو لاین و واتس آپ و وایبر و تلگرام و گوگل پلاس هم به شدت فعاله! واسه همین ساعات خواب و بیداری من اومده دستش و فهمیده تنبلم!!! اونم اونها که به شدت منظم و مقرراتی هستن!

بهونه آوردم که وایبر گوشیمو سنگین کرده و مرتب هنگ می کنه و سریع حذفش کردم حالا به زور تلگرام واسم نصب کرده میگه این سبکتر از وایبره امکاناتشم بیشتره! آخه من چی بگم


نظرات 2 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ

آذرمی دخت چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ http://azarmedokht.blogfa.com/

ای ول چه با حاله

عزیزم چند بار اومدم واست پیام بذارم اون کد مربوط رو نشون نمی ده
کلی با سفرنامه هات حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد