شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

کاریابی

چند جا رزومه فرستادم واسه کار پاره وقت...

کار تو خونه جوابگوی روحیات من نیست ولی فول تایمم برام غیر قابل قبوله؛ امیدوارم کاری جور بشه که هم خودم راضی باشم هم همسری..

خدایا خودت یه کاریش بکن..

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم دکتر کوچولو پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام عزیزدلم؟؟؟ حال و احوال؟؟؟؟؟ ایشالا به همین زودیا یه کار خوب گیرت میاد مطمئن باش... دوشت دالم

خانم دکتر کوچولو واسسسسسم دعا کن
امیدوارم تو هم به آرزوهات برسی..
راستی وب نداری لینکت کنم؟

خانوم دکتر کوچولو جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ

مرسی عزیزم>..... راستش من دوس دارم که وب داشته باشم ولی دوست دارم در عین حال زود زود آپش کنم که متاسفانه من اصلا وقتشو ندارم خیلی هم بهش علاقه دارم ولی نمیشه دیگه این چند روزم تعطیلیه که میتونم بیام.... شما همینجوری مارو قبول کن.

به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد