شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

حالم خیلی بده و از صبح دل درد وحشتناکی رو تجربه کردم می خواستم هر طور شده قرص مسکن نخورم و تحمل کنم ولی دیگه به تهوع و سرگیجه افتاده بودم که همسر با رضایت خودم واسم مسکن آورد الان بهترم ولی شدیدا ضعف دارم و همسر رفته از بیرون غذا بگیره منم هی شکلات می خورم تا قار و قورهای شکمم رو ساکت کنم...
نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم دکتر کوچولو جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

آخی چرا ضعف کردی خانومی؟؟؟ حتما ناشی از خستگیه زیاده... سبزیجات و لبنیات زیاد بخور عزیزم ویتامین بدنت کم شده؟؟ ایشالا شاداب و سرحال بیای بنویسی گلم؟؟؟ از بین سبزیجاتم سعی کن اسفناج رو به صورت خام بخوری نه پخته... ایشالا همیشه سلامت باشی

حتمـــــــــــــــا
ممنون بابت مهربونیت گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد