شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

اومدم که اومده باشم!

همسر به مناسبت تولدم واسم توپ بسکتبال خریده و یه زمین بسکتبال هم پیدا کردیم و با خواهری و شوهرش می ریم تمرین کلی حال میده! بدیش اینه که شوهر خواهر یه کم غیرتی تشریف داره و تا یه پسر با توپش اون حوالی آفتابی میشه میگه بریم دیگه بسه!


یه اتفاق بد (البته فقط از نظر من) تو خانواده همسر اینا افتاده که از دیشب که شنیدم نمی تونم هضمش کنم و اعصابمو ریخته به هم..دیشب هم از فکرش خوابم نبرد و الان به شدت کسلم! یه لیوان اسطخدوس دم کردم خوردم یه کم بهترم ولی باز...!


نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم دکتر کوچولو پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

سلااام منم اومدم که اومده باشم خوبی سمانه جونم؟ خوش به حالت فرصت تفریح داری من که اصلا؟؟؟ تنها تفریحم همین وبگردیهواسه اینکه از این حالتم بیایی بیرون سعی کن خودت رو با کارای متفاوت سرگرم کنی وقت خواب هم سعی کن کتاب بخونی حالا هرچی باشه چون اگه بیکار باشی مغزت آزاد میشه سراغ هر فکری میری ولی اگه یه چیزی جلوت باشه بهتره رو اون تمرکز میکنی من خودم یه مدت اینجوری بودم ولی الان شکرخدا خیلی بهترم... مثه همیشه دوشت دالم.. فلا صدام کردن بای

توصیه خوبی بود ممنون...چرا تفریح نداری؟ یه وقتی حتما برای خودت بگذار از زندگی سیر میشی ها! از ما گفتن بود

خانوم دکتر کوچولو دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ

سمانه گلی میتونم روت حساب کنم واسه درددل؟

درخدمتم دوست خوبم

شبنم یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ http://khanvad.blogfa.c om

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری همه مطالبتو خوندم خوشحال میشم به من هم سربزنی

سلام عزیزم خوشحالم بهم سر زدی...حتما به دیدنت میام

شبنم چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://khanvad.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی سرزی

آسمان هستی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ http://skyhasti.blogfa.com/

سلام عزیزم
روزت بخیر
چه وب با حالی دارید
خوشحال شدم از آشنایی تون؟
اجازه لینک می فرمایید؟
تازه بیشتر پست هاتونو خوندم
صداقت و راحتی کلام تو نوشته هاتون مشهوده.

سلام عزیزم خوشحالم که اومدی به وبلاگ من...
اومدم واست نظر بذارم متاسفانه چند روزیه نظرات بلاگفا واسه من بازنمیشه
بابت مامان شدن بهت تبریک میگم گلم...برای منم دعا کن که منتظرم..
راستی به جای لبنیات که نمی تونی بخوری کنجد و مغز بادوم و خرما بخور اونم شبها...
خوشحال می شم لینکم کنی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد