شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

جاری سوم

دیشب بله برون بود و ما دوباره جاری دار شدیم! الان به احتساب این جاری شانزده ساله! ما چهار تا عروس در خدمتتونیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ

مگه آدم دلش میاد بیاد اینجا و نظر نذاره.... به به سلام ..... مبارکه جاریت خیییییییییییییلی جوونه..... این اولین باریه که بعد عید میام نت و اولین کامنتمه .... خیلی دوست دارم حس خواهری دارم نسبت بهت احسامم هیچوقت بهم دروغ نمیگه... خانومی سر قولمم هستم تو همین روزا میام و سرنوشت منم میشنویییییییییی... بخدا از ته دل دوست دارم و همیشه سر نمازام دعات میکنم... من خیلی رکم بخدا اصلا اغراق نیس...فعلا بای... صدام کردن فک کنم خراب کاری کردم برام دعا کن

ممنون که نظر گذاشتی و دعاگو هستی عزیزم فقط دعا کن خدا یه نی نی گولو هم بده دیگه تموم...حتما بیا از خودت بگو..

آذرمی دخت دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ق.ظ http://azarmedokht.blogfa.com/

مبارک باشه . ایشاله همیشه در صلح و صفا باشید، البته اصولا با جاری نمیشه در صلح و صفا بود

دقیقا همینه...یه بار اومدیم کاسه کوزه یکی بشیم کلا اوضاع قاراشمیش شد
فعلا دوری و دوستی هستیم و همین فرمونو داریم میریم جلو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد