شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

هیچی

امروز همش به این فکر می کردم که چقدر تو زندگی با وجود بی پدری آدم پشتش خالیه حتی اگه بهترین همسر دنیا رو داشته باشه،مامان هم که آروم و مظلومه...

کاش یه خواهر بزرگتر داشتم...


نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم دکتر کوچولو شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ب.ظ

خودم شیش دونگ در خدمتم... من که زنده ام البته به عنوان خواهر کوچکتر اگه منو قبول داشته باشی من واست کم نمیذارم خیاااااااااااااااالت رااااااااااحت...... من داستان زندگیمو گفتم برات تو هم هر چه دل تنگت میخواهد بگو البته اگه دوش دالی......... دوشت دالم خواهرجوووووووووووووووون

ممنون عزیزم تو خیلی مهربونی دووست گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد