شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین
شکر پنیـــــــــــر

شکر پنیـــــــــــر

به اندیشیدن خطر مکن / روزگار غریبیست نازنین

اتفاق خوبی که این روزها افتاده عقد داداشم بوده که به سلامتی برگزار شد ولی من به خاطر حالم نتونستم تو مراسمش باشم دو ماه دیگم عروسیشه که امیدوارم اونموقع دیگه بتونم سفر کنم...


دیشب قرص اندانسترون از تهوع و سرگیجه شدید نجاتم داد...امروز که خواستم یه دونه دیگه بخورم با خودم گفتم اول یه سرچ بزنم ببینم عوارضی نداشته باشه،

الان نیم ساعت سه ربعه دارم سایتهای فارسی و انگلیسی رو زیرو رو می کنم و الان به این نتیجه رسیدم که دیگه نخورم

اکثر مطالب گفتن بی ضرره و بعضی سایتها هم که بیشتر خارجی بودن گفتن که طبق تحقیقات اخیر (2014) مصرف این قرص حدود سی درصد ریسک ناهنجاریهای مادرزادی رو افزایش می ده و بهتره از داروهای ایمنتر استفاده بشه که البته هیچکدوم قدرت اندنسترون رو ندارن!

امروز نوبت دکتر دارم و حتما از دکترم می پرسم ولی چیزی که هست اینه که نتایج تحقیقات جدید همیشه انگار دیر به ایران و دکترهای ایرانی می رسه کلا چیزی که مشهوده اینه که دکترها تو ایران زیاد آپدیت نیستن!


امیدوارم راهی واسه این مشکلم پیدا شه و من بتونم حداقل غذا بخورم که ضعیف نشم...همسری بیچاره پابه پای من غذا نمی خوره دیروز که عملا نه ناهار خورد نه شام! هرچی هم بهش می گم پاشو غذاتو گرم کن بخور میگه حال تورو می بینم منم اشتها ندارم...




نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم دکتر کوچولو چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ

ای وااااااااااای راست میگی گفتی ولی من ندیدم ... خووووب حالا پیری و هزار عیب دیگه.... الهی شکر قربون خدا برم که دعاهاو مستجاب کرده .... مبارکه دوستم ان شاءالله به سلامتی و دل خوش... امری بود در خدمتیم

از دعای خیر شما بوده عزیزم..دعام کن

اسمان هستی چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ http://skyhasti.blogfa.com

سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟
تبریک میگم ایشاله به سلامتی و دل خوشـ
دقیقا اینجا ایرانه و همین طورهـ
مواظب خودت باش عزیزمـ
عقد دداشت هم مبارک باشه

سلام گلم خوبم می گذره با همه سختی هاش خداروشکر...
شما چطوری؟ راستی از نی نی خوشملت عکس بذار بیام ببینم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد